søndag den 4. april 2010

Genbrug

Vil lige vise jer mine nyeste genbrugsfund.

9 kommentarer:

Randi sagde ...

Jeg er helt vild med den blå dåse fra Odense konservesfabrik.

Anonym sagde ...

Nej hvor er det nogle fine ting du har fundet på genbrug. Kan især godt lide de broderede puder :)

Unknown sagde ...

Så nydelig broderi. :))

MollyMy sagde ...

Randi - Jeg var også lige ved at tabe vejret da jeg fik øje på den.

MollyMy sagde ...

Tulles klædeskab - De broderede stykker er ikke blevet syet færdig til puder, men er bare pudestykker. Der er 4 ens af den med rosen på og 3 ens af den anden. Ved ikke helt hvad jeg skal sy af dem endnu. Syntes bare de var så fine :)

MollyMy sagde ...

Snakkemunn - Ja, det er rigtig fint broderi, og skønne farver. Nu skal jeg bare finde ud af hvad jeg skal sy af dem.

Anonym sagde ...

Ja jeg ville bruge de broderede stykker til en pude;)

MollyMy sagde ...

Tulles klædeskab - Det har jeg også overvejet, men det kunne også være flot til et tæppe. Jeg har 7 stykker ialt, så hvis man syr dem sammen med andre store retro stykker i pastel farver tror jeg det vil blive et fint og anderledes tæppe.

Anonym sagde ...

Ja det vil helt sikkert blive et fint tæppe;)