torsdag den 27. maj 2010

Award

Jeg har fået denne flotte Award af hele 4 dejlige Bloggere.

Tulles klædeskab, som maler de flotteste malerier, ta et kig og lad dig friste. Enjoy-Being-Duen, som ud over at skrive om hvad der rører sig i hverdagen, også inspirere med dejligste opskrifter på kager og mad. Ballerina med en super flot blog i fransk landstil og dansk sommerhusstil. Karen Klarbæks verden. Hvis du ikke allerede kender Karens dejlige blog skulle du ta et smut forbi. Hun er så inpirerende og deler gerne ud af sine kreative ideer.

Jeg er meget stolt og glad for at ha fået en award af jer alle 4. Tusind tak.

Jeg skal fortælle 7 ting om mig selv.

1. Jeg er mor med et stort M.
2. Jeg elsker mørk chokolade.
3. Fandt ud af her i weekenden at jeg var pinlig. Kom til at skrige da jeg skulle fodre en kamel ( havde ikke troet den havde så stor en mund ) med en tot græs, hvorefter den mindste kiggede på mig og udbrød. Mor du er pinlig!
4. Jeg har et samler gen, er desværre ikke så god til at smide ud som min mand gerne vil ha jeg skulle være.
5. Elsker at få håndskrevne breve, det er så dejligt personligt.
6. Når jeg læser et blad begynder jeg altid bagfra.
7. Er (desværre ) den eneste i familien der syntes jeg synger godt :)

Jeg vil gi awarden videre til Piskeriset på eventyr, som jeg ofte besøger for at få ny inspiration til min madlavning. KirstenK, som er utrolig kreativ, og har gang i mange spændende projekter.

3 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Tak for awarden, jeg har allerede fået den fra christine og jeg ved faktisk ikke hvem jeg sakl sende den videre til...så jeg har lagt den hos mig selv og så må de der har lyst tage den...tror nemlig den efterhånden har været rundt de fleste steder...men endnu engang tak fordi du tækte på mig...

MollyMy sagde ...

Det var så lidt Kirsten, syntes du er utrolig kreativ. Jeg tror også den har været rundt rigtig mange steder, og kan se der er flere bloggere der har valgt at gøre som dig.
Kh Birthe

Piskeriset sagde ...

Tusind tak! Også spændende at læse mere om dig :-)

Jeg vil forsøge at følge op på den en af de nærmeste dage.

Hav en god weekend :-)