lørdag den 15. maj 2010

Lørdags regn

Det regner og det regner. Ikke lige det vejr jeg havde aller mest lyst til i dag. Selv mine blomster hænger med hovedet. Normalt kan jeg godt li regn, for det gir mig ro til at lave inde sysler og hygge op med levende lys. Men i dag syntes jeg faktisk ikke det er spor hyggeligt. Jeg havde andre planer.... Alle mine krukker skulle plantes til i solskinds vejr, med efter følgende optænding af grillen til en hånd pølse og en kold øl på teressen. Jeg havde sat en maskine fuld tøj over der skulle ud og luftes i ( efter mine planer) det gode vejr...... Nu sidder jeg bare her og kan ikke rigtig komme igang. Hvad laver du på sådan en regnfuld lørdag eftermiddag? Håber der kommer gode ideer som kan inspirere mig til at komme lidt i sving :)


6 kommentarer:

Ravheksen sagde ...

Her blæser det voldsomt, og det er hundekoldt udenfor. Jeg havde samme planer som du, men i stedet har jeg været i drivhuset og priklet små sommerblomster.
Om snart sætter jeg en ribbenstag i ovnen, tænder stearinlys og finder en god film. Der skal hygges igennem. God aften til dig:-)

MollyMy sagde ...

Ravheksen - Her er det også frygtelig koldt. Jeg har skruet op for varmen i huset igen.
Lyder dejligt med en ribbensteg i ovnen. Ønsker dig en god og hyggelig film aften.

KirstenK sagde ...

Her er der tændt op i brændeovnen, det er hundekoldt...så den står på bog og strikketøj i stedet for udeaktiviteter som egentlig også var min plan...

MollyMy sagde ...

KirstenK - Jeg ønsker mig en brændeovn :) det er bare så hyggeligt.
God aften til dig.

Helle Koed sagde ...

Dejlig blog du har... :)) Jamen du laver kreamik-smykker? Det må virkelig være mit næste projekt, men der skal vidst en lidt speciel oven til!? ;)

MollyMy sagde ...

Helle - Tak skal du ha.
Ja, der skal en speciel ovn til at brænde keramik, men så er det godt at der findes alternative matrialer, som kan blive rigtig fine uden den dyre ovn.