onsdag den 12. maj 2010

Morgen blogleg


Jeg er blevet udfordret til leg med af, Piskeriset på eventyr. Så lad os komme igang.


Morgenens nedtur, kender jeg ikke så meget til, jeg er a-menneske og er næsten altid glad om morgenen. Men skal jeg nævne hvad der kunne gi mig en nedtur, må det være en telttur, hvor man vågner efter en kold og klam nat til øsende regnvejr. Det kunne helt sikkert få mig til at krybe helt ned under dynen.

Uden for mit vindue, står haven i fuldt flor. Elsker denne årstid hvor det hele spirer frem.

I mit fjernsyn kører, der et børnepogram. Jeg ser sjældent tv, og vælger med omhu hvad jeg vil se.

Jeg vil til at høre, noget god musik. Måske blir det Jack Jonson med Banana Pancakes
Mit tøj er, ved at være udskiftnings klar til noget mere forårs agtigt :)
I dag skal jeg nå, ingenting. Bare slappe af, nyde at ha tid og ro til at gøre lige hvad jeg vil.

Men jeg vil hellere, hvis jeg kunne trylle vejret om til sol og sommer, så ville dagen være perfekt for mig.

Weekenden skal gå med, hygge med gode venner, lækker mad og rødvin. Grin, snak og leg.

I vindueskarmen, vil jeg pynte op med en stor buket friske perlehyacinter fra haven, for der trænger til lidt farve og fornyelse.

Morgenens optur, er at blive vækket af en lille hånd der klemmer min.

Dette billede har i aldrig set, ja det var så her det øverste billede skulle ha været. Neon pink er også in her hos os.
Jeg vil gerne kaste bolden videre til Frk Hverdag, og Ingeborgs linjer.

Ingen kommentarer: