søndag den 15. april 2012

Søndags stemning

Foråret er hentet ind fra haven. 
Anemoner og grene med små spæde skud gir en dejlig fornemmelse af at vi går foråret og sommeren i møde.

 Fuglen som hænger på grenene er hentet på google og limet på pap.
 Ta også lige et kig her, hvor du frit kan downloade de flotteste manila kort med forårsblomster.
 Med foråret kommer også årets første bagagerums marked. Jeg var så heldig at møde hende her, som laver de skønneste billeder, og hele 3 af dem var jeg så heldig at blive ejer af.
Rigtig dejlig solrig Søndag til dig.

2 kommentarer:

mette laumann sagde ...

Rigtig sød ide med fugle
-Og tusind tak for dit indlæg om mine billder jeg syntes de hænger rigtigt godt
Kh mette

MollyMy sagde ...

Selv tak Mette. Billederne hænger i min entre og pynter. Jeg blir glad hver gang jeg går forbi og kigger på dem.
Knus