fredag den 17. august 2012

Sku det være noget særligt.....

For nogen er det her nok en gammel nyhed, men for mig er det helt nyt. Nemlig KAFFE med LAKRIDS.

Som om det så sku være noget særligt. Og ja det er det. Punktum.
Det smager så godt. Først syntes jeg det lød lidt underligt. Altså kaffe og chokolade kan jeg gå med til, men kaffe og lakrids.

Jeg har overgivet mig, det er lækkert.

Har du ik smagt det så kan det klart anbefales. Men pas på, for det er vanedannende.

God kaffe, lidt mælk og så Johan Bülows lakrids pulver på toppen. Så er den hjemme.

4 kommentarer:

madebyme-helena.blogspot.com sagde ...

Det lyder virkelig lækkert, hvor kan man købe lakridspulveret?

MollyMy sagde ...

Hej Helena - Jeg har købt det i Svaneke hos Johan Bülow. Tror man kan købe det i hans netbutuk.
Og tro mig du blir afhængig ;) det smager vildt godt.
Rigtig dejlig weekend til dig.

mette laumann sagde ...

Det er ikke lige mig med det i kaffen , men jeg har smagt det i en kyskage og det var mums ;)
Pas nu på du ikke får ondt i maven søde;))
Kh Mette
ps kan købes i rigtig mange butikker nu

MollyMy sagde ...

Hej Mette - Jeg skal nok holde inden jeg får mave onde ;)
Jeg er også vild med kyskager med lakrids. Dem lavede min datter til mig for noget tid siden og de var bare super lækre.
Knus