torsdag den 25. oktober 2012

Nu er der pause

Jeg snupper mig lige en lille pause. Op med benene, kaffe på kanden og så en af de her favorit, sprøde alt for lækre, nu er der pause kager.....uhm.

Mine nu er der pause kager laves sådan.

1 æg
60g rørsukker
230g hasselnødder
1 tsk lakridspulver
75g mørk chokolade

Hasselnødderne ristes i ovnen ved 200 grader i ca. 10 min. Derefter rulles de i et klæde til skallen kommer af. Kør hasselnødderne til mel i en blender. Pisk æg og sukker sammen, tilsæt nøddemel, chokolade og lakrids. Lav små kugler med to teskeer ( ca. 25 stk.) Bag i ovnen ved 160 grader ca 20min.




Nyd en velfortjent pause.

Tilføj billedtekst
 Mens du nyder din pause, så gør dig selv en tjeneste og gå på opdagelse i Huset ved havet.

Jeg er så vild med de her sandblæste genbrugsglas. Ideen er genial og super flot.

Ingen kommentarer: