lørdag den 11. maj 2013

Livsstilsmesse

 Her er lidt stemnings billeder fra livsstilsmesse på Clausholm slot, som jeg var til her i weekenden.







 Hyggelig bolchebod i gammel stil. De her spejdersæt med lakridsslikkepind og et glas spejdersnus syntes jeg var lidt sjove.


Sådan et lille orangeri kunne jeg godt bruge i min have :)
 





 Det her lille drivhus på hjul fra Urban green house syntet jeg er genialt.

Hvis jeg boede i en lejlighed og havde en flisebelagt gårdhave skulle jeg ha sådan et, hvor jeg kunne plante tomater og sidde på den lille stol og nydde en kop god kaffe i solen. Og når solen flyttede, ja så flyttede jeg bare med :) Intet mindre en super godt fundet på. Det blir man glad i låget af.




 En anden stand der gjorde indtryk var denne her.
Møblerne som til forveksling ligner gode gedine træmøbler er fremstillet af genbrugs-plast, som ikke kræver vedligeholdelse. Det er da smart.  Møblerne kommer fra Comfort & style.





Ingen kommentarer: